...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

perjantai 29. maaliskuuta 2013

Päivityksiä

Moi!

Tässä on päivityksiä, joita tein tänään:

 Kirjoitin arvostelut kolmesta tänä vuonna ilmestyneestä Winx-lehdestä. Voit lukea ne tästä.

 Kirjoitin huhtikuun 2013 horoskoopit. Lue tästä, mitä omasi kertoo.

 Tein jatkoa sarjalle Hauskaa Winx-puuhaa. Osassa kuusi on ideoita Winx-leikkeihin. Se minun on pitänyt tehdä jo ajat sitten, mutta nyt sain sen viimein valmiiksi. Pääset lukemaan sen tästä.

 Pahoittelen epäaktiivisuuttani! Nyt kuitenkin päivitin taas paljon. :) Olen seurannut muiden Winx-sivuja ja tehnyt uusia juttuja foorumiin. Harmi vain, että tällä hetkellä foorumi ei toimi, sillä foorumi.info:n palvelimella on jotain ongelmia. Toivottavasti se saadaan pian kuntoon! Olen myös surullinen, sillä suomalainen Winx-lehti lopetettiin. :(

 Toivotan kaikille lukijoille oikein hyvää pääsiäistä ja hyviä lomapäiviä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti