...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Mistä tunnistat Superpupun?


Superpupu muualla

Tunnukseni eri paikoissa:
- www.winxclub.com: Superpupu998
- www.alypaa.com: Superpupu998


Muokattu: poistin tunnuksia, joita en enää käytä, joten näitä on nyt itse asiassa hyvin vähän :D

Näin tunnistat Superpupun

-Oikea Superpupu ei kiroile, hauku, kiusaa, uhkaile  tai puhu rumia juttuja.
-Oikea Superpupu ei varasta tai huijaa.
-En myöskään lopeta tätä Winx-blogia, vaikka joku olisi niin väittänytkin.
-Minä noudatan oikeinkirjoitussääntöjä. Eli aloitan virkkeet isolla alkukirjaimella, käytän välimerkkejä (esim. pilkku ja piste) ja kirjoitan nimien alkukirjaimet isolla. Vaikka joskus tuleekin kirjoitusvirheitä, niin pyrin silti kirjoittamaan hyvää suomenkieltä netissäkin. Itse asiassa oikeinkirjoitussäännöt ovat minulle pakkomielle. Minua puistattaa, jos kirjoittaja ei käytä mitään välimerkkejä tai kirjoittaa erisnimetkin pienellä alkukirjaimella. En tiedä miksi! XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti