...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

torstai 27. kesäkuuta 2013

Winx Club -päiväkirja

27.6.2013 Moi! Tämä on uusi Winx Club -päiväkirja. Tänne kirjoitan, mitä kaikkia Winx-juttuja olen lähiaikoina tehnyt. Eilen katselin Youtubesta videoita Codex for the quest-nintendopelistä ja myös Winx-nettipeleistä. Selailin myös englanninkielisiä Winx-blogeja ja luin englanninkielisiä WInx-sarjakuvia netistä. Tänään olen ottanut kuvia Winx-tavaroistani. Tyhjensin kaappiani ja rasioitani, joista löytyi paljon Winx-tarroja ja muuta tavaraa. Siirrän kuvat blogiin myöhemmin, sillä nyt ukkostaa ja saatan kohta joutua repimään koneen johdot irti seinästä. Piirsin tänään kuvan Jenny Carterista, joka oli Winx-lehdessä 2/2013. Aloitin myls piirtämään Sirenix-Musaa, mutta en tiedä vielä, tuleeko siitä mitään. Olen myös lukenut Winx-lehtiäni järjestyksessä ensimmäisistä numeroista alkaen. Nyt siirryn lukemaan vuoden 2010 lehtiä.Blog Made and Coded by Marie.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti