...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

tiistai 4. kesäkuuta 2013

My Magical Magazine 4 (MMM)


Custom Glitter Text

eli My Magical Magazine nro 4.

Tein tätä lehteä joskus kesällä 2011 ja päätin, että voisin pitkästä aikaa tehdä uuden numeron.

Winx Clubin 5. kausi pyörii maikkarilla ja juniorilla. Itse katson jaksot etukäteen englanniksi YouTubesta.

Koska kesäloma alkoi, tässä lehdessä on vinkkejä, mitä kaikkea Winx-aiheista voit tehdä loman aikana.

- Aloita Winx Club dvd-/youtube-maraton. Katso kaikki tuotantokaudet järjestyksessä. Jos sinulla ei ole dvd:eitä, voit katsoa jaksoja youtubesta. Siellä on muutamia jaksoja suomeksi, mutta jos osaat vähänkin englantia, kannattaa katsoa englanniksi. Voit katsoa myös Salaisuuksien linna -elokuvan. Se on ladattu melkein kokonaan suomeksi youtubeen. Maaginen seikkailu -elokuvan voi katsoa englanniksi.

- Lue kaikki Winx-lehtesi järjestyksessä ensimmäisestä numerosta viimeiseen. Itse aloitin kyseisen lehti-maratonin ja aloin lukea lehtiä alusta asti. Tällä hetkellä luen numeroa 4/2009: Yhdessä jälleen. Jos sinulla ei ole kaikkia lehtiä, voit lainata niitä kirjastosta tai joltain kaverilta, jolla niitä on. Kannattaa myös käydä divareissa ja kirpputoreilla, sillä niistä löytyy vanhoja lehtiä halvalla.

- Jos sinulla ei ole vielä Winx-sivuja ja haluaisit tehdä sellaiset, kesälomalla on loistavasti aikaa aloittaa! Olen aiemmin kirjoittanut ohjeita sivujen tekoon. Voit lukea ne tästä.

- Kesällä on aikaa piirtää Winx-kuvia. Vaikka alussa ajattelisit, ettet osaa, älä masennu. Vain harjoittelemalla oppii! Kun piirrät paljon, huomaat myöhemmin, miten paljon olet kehittynyt. Jos et halua piirtää, voit värittää. Tulostettavia värityskuvia on sivuillani täällä.

- Voit leikkiä Winx-nukeillasi yksin tai kavereiden kanssa. Täällä on paljon keksimiäni leikki-ideoita. Luettavaa-osiosta löydät Hauskaa Winx-puuhaa -sarjan, jossa on lisää hauskoja vinkkejä.

- Jos sinulla on Winx-palapelejä, voit koota niitä. Palapelejä on myös sivuillani täällä.

- Jos sinulla on jotain Winx-konsolopelejä, voit pelata niitä. Voit pelata myös nettipelejä, joita olen linkittänyt tänne.

Kesäaiheiseen Winx-videoon pääset tästä.

Kesäkuun horoskoopit voit lukea tästä.

Kesäinen kuva (vain katseltavaksi, joten älä kopioi):
Photobucket

Viimeisenä luvassa on pari kopioitavaa tekstiä:




7 kommenttia:

  1. Lehtimaratoni kuulostaisi kivalta mutta minulta puuttuu alusta muutama numero nimittäin 2/2006 ja 4-6/2007... Tietäisikö kukaan mistä nämä numerot saattaisivat löytyä? Kavereillani ei ole muita lehtiä kuin 2011-2013 lehdet ja niistä minulla on kaikki... Myöskään serkuillani, siskoillani tai kenelläkään muullakaan sukulaisellani ei ole kyseisiä numeroita.

    Jokainen pienen pienikin vihje auttaisi minua suuresti!
    /Tuskin kirjastossa on enää mitään vuoden 2006 lehtiä...

    VastaaPoista
  2. Moi Elly! Itse olen nähnyt joitain vanhoja numeroita divareissa ja kirpputoreilla. Huutonetissä on myös usein vanhoja Winx-lehtien numeroita.

    VastaaPoista
  3. Minä aloitin lehti maratonin ja odotan että saan postissa bloomin uusi ystävä lehden (tilasin sen huuto.net sivulta) ja huuto.net sivulla on paljon muitakin lehtiä jos hakee hakusanalla winx lehti

    VastaaPoista
  4. Kiitos paljon. Täytyy heti mennä etsimään lehtiä. :D

    VastaaPoista
  5. Eipä mitään :) Ja ensimmäisiä numeroita on koottu myös Taikapokkareiksi, joita on neljä osaa ja niissä on Winx-lehtien 1/2006-4/2007 sarjakuvat.

    VastaaPoista
  6. Niin niin mä luin mun taikapokkarista Alfean salaisuudet ja punälätten pojat (hä mitä minä kirjoitin punälätten häh???) mulla on vaan taikapokkarit 1 :)

    VastaaPoista
  7. Kiertele kirppu toreilla minä ainakin olen löytänyt kyseiset numerot sieltä.

    VastaaPoista