...

Tervetuloa Superpupun maagisille Winx-sivuille
Päivitys 19.11.2023: Nykyisin olen aktiivinen Winx-tililläni instagramissa: between_cloudtower_and_alfea (nimellä Hallowinxer). Päivitys 28.3.2020: Hei kaikki lukijat! Vuonna 2014 aloitin lukion ja kiireistä johtuen laitoin sivut tauolle. En halunnut virallisesti lopettaa tai poistaa sivuja, sillä ajattelin, että haluaisin joskus ehkä vielä palata sivujen pariin. Olen käynyt välillä kurkistelemassa, onko kaikki ok ja kaikkien näiden vuosien jälkeen viimein palasin tänne tekemään pientä remonttia! Kiitän kaikkia lukijoita kärsivällisyydestä! :)

sunnuntai 29. maaliskuuta 2020

Testi: Kuka Magixin taikakoulujen opettaja olisit?

Testi: Kuka Magixin taikakoulujen opettaja olisit?


Suosittelen ottamaan esiin kynän ja paperia, sillä testi on pitkä ja siinä on useita vaihtoehtoja! Merkkaa siis ylös itseäsi eniten muistuttava vaihtoehto jokaisesta kysymyksestä. Tässä tarvitaan vähän heittäytymiskykyä! :D


1. Miten suhtaudut sääntöihin?


a) On rohkeaa, jos uskaltaa rikkoa niitä jaloista syistä.
b) Jos niiden rikkominen on minulle hyödyksi tai huviksi, katson sen läpi sormieni.
c) Sääntöjen pitäisi olla samat kaikille varallisuudesta jne. huolimatta.
d) Uskon, että ihmisiä voi motivoida noudattamaan sääntöjä olemalla heille ystävällinen ja järjestämällä heille silloin tällöin pieniä miellyttäviä yllätyksiä.
e) Säännöt on tehty noudatettaviksi, piste. Jos rikkoo sääntöjä, on ryhdyttävä ankariin kurinpitotoimiin!
f) Tykkään tehdä pieniä kepposia ja hämätä muita, että näen, kuinka hyvin he noudattavat sääntöjä.
g) Sääntöjä voi rikkoa, jos ei jää siitä itse kiinni.

2. Miten työskentelet mieluiten?

a) Ryhmässä, jolla on yhteinen tavoite. Yhteistyö on voimaa!
b) Yksin. Kehenkään muuhun ei pidä luottaa yhtä paljon kuin itseensä.
c) Hyvin organisoidussa ryhmässä, jossa ei turhaan juoruilla, vaan kaikki tietävät paikkansa ja tehtävänsä.
d) Huomion keskipisteenä: haluan esitellä muille erikoisia taitojani, joita muut eivät vielä osaa.
e) Parin kanssa: haluan haastaa hänet.
f) Voin osallistua ryhmäpalavereihin, mutta luovan työn ja pohdiskelun hoidan mielelläni itse.
g) Vain muutaman minulle erittäin tärkeän henkilön kanssa.

3. Minkä takia sinulla on useimmiten hankaluuksia muiden ihmisten kanssa?

a) Puhun paljon ja ihmiset pitävät sitä pitkäveteisenä.
b) En siedä ujoja ja epävarmoja ihmisiä.
c) En juttele ihmisten kanssa syvällisiä asioita.
d) Käytän puheessani niin paljon hankalia sanoja, etteivät ihmiset ymmärrä minua.
e) Ihmiset pelkäävät minua.
f) Ihmiset eivät aina ota minua vakavasti.
g) Suosin tietynlaisia ihmisiä ja teen erittäin selväksi, ketkä eivät kuulu suosikkeihini.

4. Mikä on nolointa sinussa?

a) Kerron samat vitsini aina uudestaan ja uudestaan ja olen ainoa, joka niille nauraa.
b) Olen teiniaikoinani hengaillut ihan vääränlaisessa seurassa (kröhöm… Valtor…) ja kadun tätä edelleen.
c) En osaa aina pitää lemmikkejäni (esim. lohikäärmeitä) kurissa.
d) Ette ehkä uskoisi, mutta tykkään käyttää kylpytakkia.
e) Minulla on vahva taipumus stalkata muita ihmisiä.
f) Ideani (esim. rakentamani laitteet) eivät aina toimi niin kuin olen suunnitellut.
g) En osaa valehdella vakuuttavasti ja kerran jäinkin kiinni valehtelusta.

5. Miten toimit ihmisten kanssa?

a) Olen hyvä kuuntelija, empaattinen ja luotettava.
b) Olen niin ylpeä ja itsevarma olemukseltani, että saan ihmiset kunnioittamaan minua.
c) Yleensä puhun aika kovaan ääneen, mutta haluan varmistaa, että kaikki kuulevat.
d) Olen niin hyvännäköinen, että voisin selittää loputtomasti mielenkiinnonkohteistani ja ihmiset jäisivät silti kuuntelemaan minua.
e) Pelolla saa valtaa: ihmiset pelkäävät minua, joten he tottelevat minua. Yleensä.
f) Saan heidät nauramaan olemalla oma itseni!
g) Olen erittäin uskollinen läheisilleni.

6. Mikä on heikkoutesi?

a) Monet vihamieheni kantavat minulle kaunaa.
b) Aliarvioin usein viholliseni ja se tuottaa minulle jatkuvasti ongelmia.
c) Joskus fyysiset voimani eivät riitä.
d) Ihmiset uskovat minusta kiertäviä virheellisiä huhuja ja saavat väärän kuvan minusta.
e) Ihmiset pitävät minua kylmänä.
f) Joidenkin mielestä olen niin omituinen, että he kuvittelevat minusta vielä omituisempia asioita (esim. kerran eräät yllättyivät siitä, että minulla on äiti…)
g) Tuomitsen ihmisiä helposti pelkän ulkokuoren perusteella.

7. Miten toimit taistelussa?

a) Huolehdin, ettei muihin satu.
b) Käytän voimakkaimpia loitsujani –kyllä minä voittaisin kollegani niillä helposti!
c) Voin hyödyntää vahvoja lihaksiani –tätä varten olen treenannut niitä!
d) Autan muita vapaaehtoisesti ja anonyymisti (en kerro pelastamilleni ihmisille nimeäni).
e) Haluan kääntää vastustajan loitsut häntä itseään vastaan ja saada hänet tajuamaan, ettei hän vielä osaakaan kaikkea.
f) Käytän luovuuttani, enkä mitään tylsiä tavallisia hyökkäystaikoja.
g) Haukun ja moralisoin vastustajaani.

8. Miten toimit, jos epäonnistut?

a) En menetä kaikkea toivoani, sillä luotan siihen, että lähimmäiseni auttavat minua.
b) Syytän ja soimaan itseäni –arvostelukykyni petti minut!
c) Maineeni kokee kovan kolauksen.
d) Yleensä hommaan kollegani puolustamaan minua.
e) Järkytyn ja hämmennyn. Lopulta olen hiljaa.
f) Nauran itselleni.
g) Yritän äkkiä vaihtaa puheenaihetta, ettei kukaan huomaisi.

 9. Mistä sinut tunnistaa?

a) Oraakkelimaisista ja arvoituksellisista neuvoistani, joita annan muiden ihmeteltäväksi.
b) Omalaatuisesta tavastani kehua muita. (Jos esim. sanon, että ideasi on hirveä ja halveksuttava, se tarkoittaa, että pidän siitä!)
c) Olen lihaksikkaampi kuin monet muut.
d) Näytän aina erittäin elegantilta, huolitellulta ja tyylikkäältä.
e) Tuimasta ja kiukkuisesta katseesta.
f) Olen lyhyempi kuin muut ja kevyt nostaa ilmaan.
g) En puhu niin kuin muut: aksenttini on erikoinen (myös ns. ”puhevika” esim. r-vika lasketaan).

10. Mitä piirteitä arvostat muissa ihmisissä?

a) Rohkeutta uskoa unelmiinsa!
b) Luovuutta ja kykyä soveltaa tietoa.
c) Ahkeruutta ja pitkäjänteisyyttä.
d) Tiedonjanoa ja sitä, että he haluavat oppia lisää ja kehittää itseään jatkuvasti.
e) Täsmällisyyttä ja kohteliaisuutta.
f) Nokkeluutta ja etteivät he anna helposti huijata itseään.
g) Hierarkian ymmärtämistä: ylempäänsä on kunnioitettava.

 11. Mitä tekisit, jos entinen vihollisesi haluaisikin yhtäkkiä olla ystäväsi?

a) Haluaisin kunnon todisteet siitä, että häneen voi luottaa. Sen jälkeen toivotan hänet tervetulleeksi joukkoomme.
b) Pakko kai meidän on liittoutua, sillä meillä on VIELÄ SUUREMPI yhteinen vihollinen.
c) Hän pääsee joukkoihimme, sillä tarvitsemme vahvistusta.
d) Olen valmis antamaan anteeksi, jos hän osoittaa olevansa aidosti pahoillaan ja lupaa muuttaa tapansa.
e) Hän saa saman tien ryhtyä siivoojaksi!
f) Vastustan suuresti! En halua tehdä yhteistyötä.

 12. Mitä teet vapaa-ajallasi?

a) Meditoin.
b) Katselen kaukoputkella planeettojen liikkeitä ja tutkin avaruutta.
c) Urheilen.
d) Menen rentouttavaan kylpyyn.
e) Kävelen ympäriinsä.
f) Keksin uusia ideoita.
g) Sitä ei moni tiedä.

13. Mikä on yllättävintä sinussa?

a) Osaan olla tarvittaessa myös erittäin ankara.
b) Jopa minä saatan innostua tanssimaan konsertissa, jos on hyvä meno!
c) Olen joskus kärsimätön, esim. strategiapeleissä ja odottamisessa.
d) Minua joko rakastetaan tai vihataan.
e) Olen bileissä juhlatuulella ja nauran erittäin kovaäänisesti.
f) No varmaan edelleen se, että MINÄKIN juhlin ruusunpäivää (eli äitienpäivää Magixissa).
g) Olen aika usein melko puolustuskyvytön.

14. Jos asuisit Magixissa, mikä vastoinkäyminen näistä sinulle todennäköisimmin tapahtuisi?

a) Muuttuisin puuksi. (Mutta olisin hyvä puu!)
b) Minut lukittaisiin useampaan otteeseen omaan kouluuni.
c) Hirviö melkein katkaisisi kaulani ja mainekin siinä menisi.
d) Saisin uuden työn ja joutuisin putkaan (Darkarin linnan tyrmään) ennen kuin edes pääsisin työpaikalle asti!
e) Vaahtosammuttimen vaahdot vyöryisivät päälleni.
f) Saisin häiritsevän flunssan.
g) Lentäisin lasi-ikkunasta läpi.

15. Millainen huumorintajusi on?

a) Muiden mielestä huono. Nauran samoille vanhoille vitseilleni.
b) Nautin sarkastisista heitoista!
c) Minua huvittaa konkreettiset asiat, esim. jos voitan kaverini kädenväännössä.
d) Näytän niin hyvältä, ettei minun tarvitse olla hauska miellyttääkseni muita. Saan ihmiset hymyilemään eleganttiudellani.
e) Nautin suunnattomasti siitä, kun saan sääntöjä rikkovat ihmiset kiinni rysän päältä ja saan määrätä heille kunnon rangaistuksen! Olenkohan vähän sadistinen?
f) Olen toisinaan hieman vahingoniloinen, mutta kai se on ihan sallittavaa, sillä ihmiset usein naureskelevat minulle.
g) Tykkään pelotella ihmisiä!

16. Mikä väriyhdistelmä näistä miellyttää sinua eniten?

a) Vaaleampi violetti ja sininen.
b) Viininpunainen ja tummempi violetti.
c) Murrettu sininen ja pellavainen valkoinen.
d) Valkoinen, vaaleansininen ja harmaa.
e) Sininen, valkoinen ja ruskea.
f) Tumman- ja vaaleanvihreä sekä keltainen.
g) Sinivihreä ja violetti.

17. Minkä tyylisiä vaatteesi yleensä olisivat, jos asuisit Magixissa?

a) Vanhanaikaisia (vähän kuin 1900-luvun tyylisiä) mutta siistejä.
b) Aristokraattisia!
c) Sellaisia, että niissä on helppo liikkua.
d) Tyylikkäitä ja huoliteltuja.
e) Virallisia.
f) Värikkäitä ja persoonallisia.
g) Liehuvaisia ja noitamaisia: halkioita ja pitkiä helmoja.



 Tulokset (selaa alas):


























Laske, mitä kirjainta sait eniten.

a) Faragonda













b) Griffin


c) Codatorda



d) Avalon


e) Griselda


f) Wizgiz



g) Zarathustra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti